vinter

vinter
Utsikt över Siljan, Vikarbyn 2014

måndag 23 augusti 2010

Nya skor och vacker solhöst!

Glad över att besöket hos tandhygienisten slutade billigt och bra begav jag mig till Sörlins Sport i Rättvik.
Siktet var inställt på ett par nya löparskor. Med hjälp av den alltid glada Vivvi hittade jag ett par Nike, på rea! Detta inspirerade mig till ytterligare inköp. Två t-shirtar för 200kr, en andralagers Craft Tröja på rea, ett billigt lås till cykeln och som avslutning en reflexväst modell lyxigare. Att jag dessutom hade 170kr i bonus sedan tidigare inköp gjorde min shoppingupplevelse ännu bättre.

När jag sedan kom hem och packade upp skorna kände jag ett stort behov av att testa skorna.
Så ut i solen och en tur längs med Siljan. Visserligen kort i tid men lång i upplevelsen.
Skorna som är en modern version av gamla hederliga Pegasus visade sig vara en skön upplevelse.
Som original skon men bättre. Inget för den med mycket pronation kanske men fungerade fint för mig.
Ser redan framemot nästa tur!

Som ni ser på bilderna är det just nu ett fantastiskt sensommar väder, hoppas på det till lördagens Finnmarkstur!

Ha de!

2 kommentarer:

Lämna gärna en snäll och rolig kommentar!