vinter

vinter
Utsikt över Siljan, Vikarbyn 2014

fredag 13 augusti 2010

Könsbyte?

Ibland undrar man hur det skulle vara på "andra sidan"? Att byta några delar så att man, simsalabim, är en annan person. Men ändock samma. Kan vara intressant tror jag, mycket man får veta då. Problemet är när man vill byta tillbaka igen. Om man inte är nöjd eller helt enkelt inte trivs. Kan man bara byta tillbaka hur som helst? Och hur stor skillnad kan det vara? Sitter och kissar gör jag redan, lättare att smsa då. Det där som tjejer gör en gång i månaden (och då menar jag inte att de möblerar om i strumplådorna) vill man uppleva! Är det så, jävla, jobbigt som det sägs? Jag tvivlar. Att föda barn däremot verkar svårt, tror jag hoppar över det.

Men, som sammanfattning, jag byter inte idag. Jag vill först höra vad ni kära Bloggare tycker?

Gillar denna bild, vilken färg!
Tack o kram. Mats

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en snäll och rolig kommentar!