vinter

vinter
Utsikt över Siljan, Vikarbyn 2014

lördag 2 juli 2011

Vilse i pannan?

Vilse?


Efter flera dagars åkande runt på olika ställen ställer jag mig denna fråga.
Vi tar det från början.
Resan börjar i Vikarbyn på fredagen.
Första stoppet var hemma hos Angelica och Thomas i Tullinge.
Nästa dag avfärd mot Arlanda för vidare färd till Verona, Italien, med mellanlandning och byte av flyg i Munchen.
Sedan hyrbil till Istrana där vi ska bo under de dagar vi stannar i Italien.
Nästa dag, lördag, bil till Montebelluna för att kolla in tävlingsplatsen lite.
Söndag åter till Montebelluna och tävlingsdags för Angelica och Emmy.
Vi åker runt och langar.
Måndag åker vi till Lido Jesolo för att bada.
Nästa dag är det dags för hemfärd till Sverige (Tullinge) via Verona, Frankfurt och Arlanda.
Onsdagen blev lugn med endast en cykeltur och ett bad!
Torsdag, dags för en kort resa till Nykvarn och besök hos Petterssons.
Fredag åker vi till Borås där vi lämnar in våra grejor i en hyrd stuga och åker sedan till Ullevi för att se Ironmaiden.
När detta nu skrivs är vi i Eksjö men innan dess testade vi delar av MTB SM banorna i Borås.
I morgon åker vi hem.
Men först ska några tävla och jag langa dricka.

Men sen åker jag till Vikarbyn.
För det är väll där jag bor?


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Kinnagatan,Eksjö,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en snäll och rolig kommentar!