vinter

vinter
Utsikt över Siljan, Vikarbyn 2014

måndag 21 februari 2011

Inlägg 200! Söt och slät...

Söt och slät!
Inläggen avlöser varandra i en jämn och fin takt.
Ungefär ett om dagen.
Men nu har jag även en hemsida att pyssla lite med så det kan hända att det blir
någon dag utan inlägg på bloggen.
Men troligen inte...

 Tycker att de mallar som jag gjort hemsidan är lätta att få igång och fungerar bra.
Det alternativ jag använder är gratis och räcker för mig just nu.
Men möjligheten att bygga ut sidan med mer plats för bilder etc finns för en billig penning.

Bifogar en länk som ni kan använda om ni vill testa att bygga en egen sida.
Den version ni får testa är en något större version än den jag använder.
Är gratis i två veckor sen, tror jag, övergår sidan till den mindre, gratis varianten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en snäll och rolig kommentar!