vinter

vinter
Utsikt över Siljan, Vikarbyn 2014

torsdag 14 oktober 2010

God natt blogg!

En liten blogg så här innan läggdags.
Hoppas att min nya lilla fina bärbara dator kommer i morgon. Ojoj vad skoj jag jag ska ha då. Om inte får jag nöja mig med Pizza och ett par öl. Måste ladda upp inför tävlingen på lördag. Eller tävling blir det egentligen inte. Kör någon konstig form av tävlingsmotionsklass. De hittar på nytt hela tiden.  Super heter klassen. Lovar mig själv att göra allt för att undvika fjolårets placering. Men det spelar mindre roll, kör mest för att få lite fart innan Stockholm. Man vill visa upp sig från sin bästa sida när man ska till storstan...

God natt!

PS. 4 varv bör jag hinna på 40 min. Eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en snäll och rolig kommentar!