vinter

vinter
Utsikt över Siljan, Vikarbyn 2014

lördag 11 juni 2011

Könsbyte, Triss och Mörksuggor! Het statistik...

Statistik.
Jag gillar det.
Ibland.
Har kollat upp vad ni läsare mest kollat in i bloggväg på min hemsida.
Min första blogg på denna sida leder fortfarande antalet visningar.
Överlägset.
Sedan är det jämnare.
Mellan Trissvins, Mörksuggor och den senaste klättraren på listan, "Hur man får en dag att gå".
Så vad vill läsaren ha?
Ja det har ni redan förstått.

Kan bara klargöra följande;
Blir inget byte, har vant mig med hår på mage och rygg.
Dock svårt för näshår och öronhår...
Trissvinsterna uteblir.
Och Mörksuggan finns fortfarande kvar där ute.
Bäst att skynda sig hem från skogen så den inte äter upp stigen bakom cykeln!

Så tillsist, för att få fler läsare, skriver jag följande.
5+1=?

Nu måste jag lösa Melodikrysset.
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en snäll och rolig kommentar!