vinter

vinter
Utsikt över Siljan, Vikarbyn 2014

onsdag 15 juni 2011

Cykloteket show!

Babblande myggfångare!
Träningen besöktes av två före detta Jarlcyklister (numera Cykloteket), Lars och Pontus.
De tipsade de två äldsta grupperna om hur man tar snabba och bra spårval nedför.
Sedan delade de ut vattenflaskor och spred allmän trevnad vid fikat.
Tackar för det!

Själv cyklade jag intervall mellan de olika grupperna och försökte filma.
Återigen visade det sig att jag pratar bättre än jag filmar.
Oväntat?
  Inte heller något tecken på kvalitè...
Blir nog aldrig någon Bergman, men skoj har jag.
Så fler filmer kommer!

 Sedan får jag be om ursäkt till Herr Risberg.
 Han är fortfarande H30!
Tyvärr ingen fil här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en snäll och rolig kommentar!