vinter

vinter
Utsikt över Siljan, Vikarbyn 2014

tisdag 14 december 2010

Nybörjare med snyggt motiv!

Att säga något annat än att jag är nybörjare på det här med fotografering är nog  inte sant.
Särskilt fotografering med en systemkamera.
Men eftersom jag lär mig allt nytt väldigt fort så förstår ni att jag snart är uppe på nästa nivå...
Glad amatör.
Den nivån kommer jag att stanna länge på.
Man ska inte ha för bråttom när man ska bli proffs.
Har jag hört sägas.
Eller gäller det endast boxning och inte fotografering?
Vilket som, fotografering är kul.
Nästan lika kul som att skriva halvt-helt meningslösa bloggar om meningsfulla saker!
 Mohaha!
Kall vy!


Kallare vy!
Minus 20.
Fy!

2 kommentarer:

  1. Här finns det grejer!
    http://moderskeppet.se/

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Har lite bättre program i annan dator. Men tycker egentligen att man inte ska behöva redigera så mycket. Köpa större objektiv och flera blixtar istället... Haha! Men du verkar ha fått bra koll på hur man fotograferar!

    SvaraRadera

Lämna gärna en snäll och rolig kommentar!