vinter

vinter
Utsikt över Siljan, Vikarbyn 2014

måndag 1 april 2013

Påsk i bild o ord!


 Påsken kom, såg och segrade.
Liksom Leksand.
Skönt att allt gick vägen.
Men någon match har jag inte sett.
Verkar som mitt intresset för denna sport har avtagit med åren?
Varför vet jag inte men så måste det ju vara?

Annars skulle jag sett fler matcher!
Här nedan kan ni se hur jag firade påsken, utan hockey.
Påsken inleddes med ett skidpass på Siljan.
Fint före och ofattbart vackert.
Vi påskpyntade lite inför våra gästers besök på torsdagskvällen.
Och nej, de kom inte från Blåkulla...
Långfredagen var "stugdag"
Blåser?


Påskafton innehöll ett cykelpass till bl.a. Dammsjön.
Långfredag.
Fadern var fick några abborrar.
Jag fick inga men hade en stor på kroken som släppte precis vid hålkanten...
Soldyrkarna!

Påskafton.
Dammsjön.
Påskafton.
Vy från "Rolfs stuga".
Godis!

Påskaftonens besök på konstutställningen hos "Lundgrens ".
Inget inköp av konst men väl en tubklämma i asp.
Bergsbestigning på påskdagen.
Naglarbyberget.
Tuff backe!


Annandagpåsk firades med en cykeltur ned på Tövåsmyren.
Har inte varit där med cykel så ofta.
Idag fungerade det riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en snäll och rolig kommentar!