vinter

vinter
Utsikt över Siljan, Vikarbyn 2014

torsdag 2 februari 2012




Jag förvånas ibland över hur jag fortfarande kan tycka att det är så kul att åka längdskidor!
Jag har åkt skidor sedan jag var liten.
Tror jag åkte skidor innan jag kunde gå?
Många år blir det...
Förra året blev jag lite sur när snön försvann helt plötsligt.
Och denna säsong har bara börjat känns det som.
Hoppas på minst 2 månaders skidåkning innan det är dags för vårens alla fina cykelpass.
För cykla MTB i skogen är lika kul!

I morgon måste jag dock vila.
Dagens pass tog hårt på kroppen.
Två varv på Hemus "dagmil", med fullt tryck nästan hela tiden, känns ordentligt.
Men på lördag och söndag hoppas jag på nya pass.
Långa och lugna.
Och blir det kallt så blir det gristryne på!
Ps! Bilden är med för den var lite rolig tycker jag.
Har inget med texten ovan att göra!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Gålarvägen,Vikarbyn,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en snäll och rolig kommentar!