vinter

vinter
Utsikt över Siljan, Vikarbyn 2014

fredag 28 oktober 2011

För mycket gott?


Ibland kan man undra.
Fundera.

Kanske jag ska avsluta detta ständiga tävlande som pågått sedan april?

Minns jag allt?
Försöker minnas nu så får vi se.


MTB.
7 tävlingar i XC-cup.


2 lopp, SM, XC.
2 långlopp.
                                                                      Racer.Siljan Runt.
Triathlon.Notgårdsloppet.

Löpning.
4 lopp varv ett Lidingöloppet.

Cyclocross.

2 lopp, hittills...
Bör bli ett till i morgon (Stockholm).


Summa 19 tävlingar/motionslopp (blir 20 i morgon om allt går som det ska) inom ca 7 månader.

Nästan 3 lopp  i månaden.
Lite för mycket av det goda.
Men är ju så mycket man vill vara med på!

Men en lärdom har jag dragit och det är att nästa år blir det absolut inget Lidingölopp för mig.
Men gärna några mer långlopp på MTB.
Och hoppas jag hinner med några fler triathlontävlingar nästa år.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en snäll och rolig kommentar!