vinter

vinter
Utsikt över Siljan, Vikarbyn 2014

fredag 28 januari 2011

Snart en Skoter?

Nära nu. Eller kanske inte.
 Men en jacka med Polaris tryckt lite här och där är ett första steg  mot en skoter.
Men i Mora Järns lokaler fanns det även 4-hjulingar. 
Och det blev man mer sugen på att köpa, en röd.
Men eftersom min privata budget, under stundom, är något begränsad så fick jag nöja mig med en jacka.
Inte illa alls. 
 Begav mig istället fort ut i skogen, närmare bestämt först Alderängarna och sedan vidare med mot Östnor.
Kallt och gnistrande på båda ställena. 
Men ännu för mycket snö.
 För cyklister och vandrare (om man inte har snöskor).

Nu ska jag ut och testa Siljan Turisms nya GPS.
Går det lika bra som det går med min arbetstelefon och dator så blir det ingen "rutt".
Men man måste försöka.
Prylar är kul, men inte alltid så kul som dom ska...

Skön.Tack!

Skönt!

Allt viktigt är med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en snäll och rolig kommentar!