vinter

vinter
Utsikt över Siljan, Vikarbyn 2014

måndag 15 november 2010

Härligt med snö och vi är nominerade!

Trampade hem de knappa 5 km som jag har från jobbet och hem.
Mörkret var blandat med vit fluffig snö som dansade runt omkring mig. 
Luften verkligen skrek ut att nu, nu blir det vinter!
 Och skidåkning.
 Längtar redan till vårt, numera traditionella, familjeläger i Grönklitt.
Då ska jag njuta av det bästa som finns.
Längdskidor!
Men först ska det klaras av en CX-tävling, Gala och lite mässande kommande helg.

PS. MTB-SM är nominerat som årets MTB-tävling. Tänk om vi vinner?
Är vi värda som vi slet...
PUH!
Kolla in länken. 
Hur man än köper cyklar så gillar jag denna cykel mesta av alla jag haft.
Handbyggd. De du!
Får se om min nya cykel kan konkurrera ut denna från första platsen?

1 kommentar:

Lämna gärna en snäll och rolig kommentar!