vinter

vinter
Utsikt över Siljan, Vikarbyn 2014

lördag 22 september 2012

Regn i mitt fönster.


Så väldigt många bilder på regn har jag inte tagit ser jag när jag kollar igenom alla kort som finns i de olika kameror jag använder.
För den nyfikne så använder jag dessa kameror, den mest använda för tillfället först osv.

Dessutom får ni en liten motivering med på köpet!

1. Kameran i Sonymobilen, för den alltid är med och tar dessutom riktigt bra bilder.
2. Kameran i iPhonen, för den är med och tar okej bilder.

3. Systemkameran, en Canon. För den tar bra kort men är lite svår att ha med.
4. Olympus, kommer sist för den tar sämst bilder. Fast bäst att bada med!
5. Datorns egen inbyggda kamera, usel bild men kul ibland. 


Nu vet ni mer än ni visste innan.
Bra va!



Som avslutning får ni här lite statistik, firar snart 20000 sidvyer!
Och bara idag har 12st nyfikna tittat in här.
Kan vi nå 100 idag?

En regnig dag?


Sidvyer, idag
12
Sidvyer, igår
43
Sidvyer, senaste månaden
580
Sidvyer, all historik
18 945


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en snäll och rolig kommentar!